Pages

måndag 9 september 2013

En ny vecka...

Måndag. Igen! Sitter och försöker planera hur jag ska minimera inköpet av kurslitteratur för terminen. Även om en del av böckerna är bra känns det alltid motigt att köpa dem, det är ju inte ofta man plockar fram en gammal kursbok med tanken "Den här ska jag läsa igen, kapitlet om vänstertunga meningar var ju så otroligt nervkittlande".
Terminen har börjat så det är massor att göra och maken jobbar för fullt.  I helgen gjorde vi faktiskt en liten road trip till Ullared. Det blev en hel del inköp, men det mesta bra grejer som träningskläder, schampo, tvättmedel och kattmat. Det blir dock alltid mer än man tänkt. Det var i alla fall en mysig dag. Vi är ju två latisar så det var kul att göra något annat än att sluka serier.

Min fina brudbukett som min syster (som råkar vara florist) gjorde.

Hade så gärna velat spara den, tyckte den var så fantastisk.

Nu ska jag vara lite ledig resten av dagen för i morgon ska jag påbörja kommande inlämningsuppgifter. Tycker om att ligga bra till tidsmässigt, gärna lite före, det motverkar stress.

Ha en fin vecka alla!

1 kommentar:

Rosa i huset i vitt sa...

vacker bukett
kram Rosa