Pages

onsdag 21 januari 2015

Lunas album

Ett nytt babyalbum har sett dagens ljus. Det är lilla Luna som fått ett eget album.

Papperskollektionen är Lemon Flower från DCWV.
Stämpel (storken) från Panduro.

Första sidan har ett kort med namnbetydelse. Ett måste ;) Inuti kortet kan man fylla i datum, längd, vikt, första steg och så vidare.

Den fina kaninen är en knapp som jag hittat i mormors gigantiska knappsamling. Katten i månen är en charm jag köpt på Scrap- och stämpelmässan i Göteborg för något år sedan. Jag tyckte det passade med en måne eftersom lilljäntan fått det fina namnet Luna.

Massa plats för foton på den lilla.
Här skymtar en annan av de fina stämplarna från Panduro, som jag köpte i present till mig själv för ett tag sedan.

En del av papperen i den här kollektionen hade väldigt speciell yta, nästan som sandpapper. Fast inte lika skarpt då, såklart. Det var lite roligt att det inte var något rosa i tyckte jag. Det är inte så ofta det händer.

1 kommentar:

Rosa i huset i vitt sa...

Kikar in och önskar dig en fin helg
kram Rosa